۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۳۵

رئیس اداره امور قرآنی استان همدان خبرداد:

برگزاری مراسم «با قرآن در رمضان» در شهرستان‌های استان همدان

برگزاری مراسم «با قرآن در رمضان» در شهرستان‌های استان همدان

همدان - رئیس اداره امور قرآنی استان همدان از برگزاری یک مراسم شاخص و محوری تحت عنوان «با قرآن در رمضان» در تمام شهرستان‌های استان همدان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فرهادی ظهر سه شنبه در شورای قرآن همدان گفت: اداره امور قرآنی استان همدان طی سال جاری به منظور انسجام و اتحاد هر چه بیشتر مراسم جزخوانی قرآن نسبت به برگزاری یک مراسم شاخص و محوری جمع خوانی قرآن در تمام شهرستان ها اقدام کرد.

وی بابیان اینکه این مراسم طی ماه رمضان با حضور مرتلین برتر هر شهرستان برگزار می‌شود؛ گفت: در این مراسم علاوه بر تلاوت یک جزء قرآن برنامه های متنوعی نظیر تفسیر قرآن و مسابقه برگزار می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه یک هزار و ۴۵۰ برنامه قرآنی طی ایام ماه رمضان در نقاط مختلف استان همدان برگزار خواهد شد، گفت: هیئت امنای مساجد، هیئت‌های مذهبی، مراکز و موسسات قرآنی برگزار کننده این برنامه هستند.

رئیس اداره امور قرآنی استان همدان یادآور شد: یک هزار و ۲۷۵ برنامه در مساجد، ۳ هزار و ۵۸۲ برنامه در هیئت‌های مذهبی، یک‌هزار و ۷۰۰ برنامه توسط مبلغان بومی و غیر بومی و ۵ هزار و ۵۰۴ برنامه قرآنی در ماه رمضان در استان همدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4309038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha